محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 163
  • بازدید دیروز : 264
  • بازدید کل : 569390

دانلود فایل ورد Word پروژه نقش داده کاوی در تجارت الکترونیک


دانلود فایل ورد Word پروژه نقش داده کاوی در تجارت الکترونیک

مشخصات مقاله:

عنوان : کاربرد داده کاوی در تجارت الکترونیک
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: ۱۵۱

 

از هنگامی که رایانه در تحلیل و ذخیره سازی داده ها بکار رفت (۱۹۵۰) پس از حدود ۲۰ سال، حجم داده ها در پایگاه داده ها دو برابر شد. ولی پس از گذشت دو دهه و همزمان با پیشرفت فن آوری اطلاعات(IT) هر دو سال یکبار حجم داده ها، دو برابر شده و همچنین تعداد پایگاه داده ها با سرعت بیشتری رشد نمود. این در حالی است که تعداد متخصصین تحلیل داده ها با این سرعت رشد نکرد. حتی اگر چنین امری اتفاق می افتاد، بسیاری از پایگاه داده ها چنان گسترش یافته‌اند که شامل چندصد میلیون یا چندصد میلیارد رکورد ثبت شده هستند.
امکان تحلیل و استخراج اطلاعات با روش های معمول آماری از دل انبوه داده ها مستلزم چند روز کار با رایانه های موجود است.[۳]حال با وجود سیستم های یکپارچه اطلاعاتی، سیستم های یکپارچه بانکی و تجارت الکترونیک، لحظه به لحظه به حجم داده ها در پایگاه داده های مربوط اضافه شده و باعث به وجود آمدن حانبارهای عظیمی از داده ها شده است.

چکیده

تکنیکهای داده کاوی و متدلوژیهای ان

مقدمه

عناصر داده کاوی

پردازش تحلیلی پیوسته:

قوانین وابستگی:

شبکه های عصبی :

الگوریتم ژنتیکی:

نرم افزار

کاربردهای داده کاوی

داده کاوی و کاربرد آندر کسب و کار هوشمند بانک

داده كاوي درمديريت ارتباط بامشتري

کاربردهای داده کاوی در کتابخانه ها و محیط های دانشگاهی

مدیریت موسسات دانشگاهی

داده کاوی آماری و مدیریت بهینه وب سایت ها

داده کاوی در مقابل پايگاه داده Data Mining vs database

ابزارهای تجاری داده کاوی

منابع اطلاعاتی مورد استفاده

انبار داده

مسائل کسب و کار برای داده‌کاوی

چرخهتعالیداده کاویچيست؟

متدلوژی داده‌کاوی و بهترین تمرین‌های آن

یادگیری چیزهایی که درست نیستند

الگوهایی که ممکن است هیچ قانون اصولی را ارائه نکنند

چیدمان مدل ممکن است بازتاب دهنده جمعیت وابسته نباشد

ممکن است داده در سطح اشتباهی از جزئیات باشد

یادگیری چیزهایی که درست ولی بلااستفاده‌اند

مدل‌ها، پروفایل‌سازی، و پیش‌بینی

پیش بینی

متدلوژی

مرحله 1: تبدیل مسئله کسب و کار به مسئله داده‌کاوی

مرحله 2: انتخاب داده مناسب

مرحله سوم: پیش به سوی شناخت داده

مرحله چهارم: ساختن یک مجموعه مدل

مرحله پنجم: تثبیت مسئله با داده‌ها

مرحله ششم: تبدیل داده برای آوردن اطلاعات به سطح

مرحله هفتم: ساختن مدلها

مرحله هشتم: ارزیابی مدل ها

مرحله نهم: استقرار مدل ها

مرحله 10: ارزیابی نتایج

مرحله یازدهم: شروع دوباره

وظایف داده‌کاوی‌

1- دسته‌بندی

2- خوشه‌بندی

3- تخمین

4- وابستگی

5- رگرسیون

6- پیشگویی

7- تحلیل توالی

8- تحلیل انحراف

9- نمایه‌سازی

 

تجارت الکترونیک

 

فصل اول: مقدمه اي بر تجارت الکترونيکي

1- طبقه‌هاي مختلف تجارت الکترونيکي

2- تفاوت تجارت الکترونيکي با تجارت سنتي

3- نقش دولت در تجارت الکترونيک

فصل دوم : شکل دهي موقعيت بازار

1- چار چوبي براي تحليل موقعيت بازار

1-1- پرورش موقعيت :

1-2-کشف هسته اصلي موقعيت :

1-3- شناسايي مشتريان هدف :

1-4- مطالعه توانمنديها و منابع شرکت :

1-5- اندازه گيري جذابيت موقيت :

2 ) ويژگي هاي تحليل موقعيت بازار در اقتصاد جديد:

3_ دو نوع ارزش ( value type ) عمده

3_2_ ارزش هاي جديد ( New-To-The-World value ) :

4 – شناسايي نياز هاي برآورده شده و برآورده نشده

4-1_ فرآيند تصميم گيري مشتري

4-2_ آشکارسازي نيازهاي برآورده شده و برآورده نشده

5- تعيين مشتريان ويژهاي که شرکت قصد متقاعد کردن آنهارا دارد.

5-1- روشهايي براي تقسم بندي بازار:

5-2- تقسيم بندي قابل اجرا و معني دار

_ تقسيم بندي قابل اجرا(Actionable Segmentation)

_ تقسيم بندي معني دار

5-3-ترکيب مناسبي از متغير ها

5-4-تناظر بازار و مشتريان هدف

۶- تأمين منابع

6-1- منابع شركت :

6-2- شركاﺀ :

٧- جذابيت يک موقعيت :

7-1- شدت رقابت

رقباي نزديک (Adjacent competitors) :

بررسي رقبا : (competitor Map)

7-2- پويايي هاي مربوط با مشتريان :

7-3- فناوري :

7-4- سود دهي مالي :

8-ارزيابي نهايي(go/No-go)

مدلهاي كسب و كار

آيا شركت قادر است در مورد ارزش يا ارزشهاي ارائه شده با ديگران رقابت كند؟

چگونه يك شركت يك سرويس آنلاين را توسعه مي دهد؟

يك سيستم منابع مناسب و موفق چگونه است؟

معيارهايي براي ارزيابي كيفيت يك سيستم منبع:

مشاركت (Partnership):

مدلهاي سوددهي براي شركتهاي آنلاين چه هستند؟

2-1- مدلهاي مبتني بر كاربر و شركت:

مدلهاي مبتني بر خلق ارزش توسط شركت:

واسط مشتري

1- هفت عنصر طراحي براي واسط مشتري

2- چه چيز تعيين كننده جلوه يك وب سايت است؟

3- محتويات وب سايت

4- تشكل ها در سايت

5- اهرمهاي مورد استفاده براي سفارشي كردن يك سايت

6- يك سايت چگونه با مشتريان خود ارتباط بر قرار مي كند؟

7- اتصال يك وب سايت با وب سايتهاي ديگر

8- اشكال مختلف تجارت در وب سايت

تبادل الكترونيكي داده ها (EDI)

1- انواع خريد يک شرکت

2- خريد مواد مستقيم

3- تبادل الکترونيکي داده ها (EDI)

EDI هاي نسل آينده

منابع


مبلغ قابل پرداخت 44,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 783
دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

مشخصات فايل نام فايل:دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP ابعاد:3712*5249 PIX کيفيت: 300 DPI ويژگي هاي فايل فایل اصلی(Original file) کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران ... ...

فایل لایه باز پس زمینه استوری ترکیب گلهای بنفش

فایل لایه باز پس زمینه استوری ترکیب گلهای بنفش

فایل لایه باز پس زمینه استوری ترکیب گلهای بنفش   فرمت اصلی PSD و PNG   سایز استوری اینستاگرام مخصوص پیچ های کاری و شخصی مخصوصا بلاگر ها کیفیت عالی لایه باز قابل ویرایش با این فایل میتونین پس زمینه های استوری های بسیاز جذابتری داشته باشین   فرمت دانلود zip ... ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما